Обов'язки роботодавця і працівника... зображення

Обов’язки роботодавця та працівника…

Зобов'язання роботодавця та працівника відповідно до Закону про умови праці

Якою б роботою ви не займалися, основним принципом у Нідерландах є те, що кожен повинен мати можливість працювати безпечно та здорово. Бачення цієї передумови полягає в тому, що робота не повинна призводити до фізичних чи психічних захворювань і зовсім не до смерті. Цей принцип на практиці гарантується Законом про умови праці. Отже, цей акт спрямований на сприяння хорошим умовам праці та запобігання хворобам та непрацездатності працівників. Ви роботодавець? У такому випадку турбота про здорове та безпечне робоче середовище відповідно до Закону про умови праці лежить в принципі на вас. У вашій компанії не тільки повинно бути достатньо знань про здорову та безпечну працю, але також слід дотримуватися вказівок Закону про умови праці, щоб запобігти непотрібній небезпеці для працівників. Ви працівник? У такому випадку від вас також очікується кілька речей у контексті здорового та безпечного робочого середовища.

Обов'язки працівника

Згідно із Законом про умови праці, роботодавець несе відповідальність за умови праці разом зі своїм працівником. Тому, будучи працівником, ви повинні сприяти створенню здорового та безпечного робочого місця. Більш конкретно, як працівник, з огляду на Закон про умови праці, ви зобов’язані:

  • правильно використовувати робоче обладнання та небезпечні речовини;
  • не змінювати та / або знімати огородження на робочому обладнанні;
  • правильно користуватися засобами індивідуального захисту / допоміжними засобами, наданими роботодавцем, та зберігати їх у відповідному місці;
  • співпрацювати в організованій інформації та інструктажах;
  • інформувати роботодавця про помічені ризики для здоров'я та безпеки на підприємстві;
  • допомагати роботодавцю та іншим експертам (таким, як службовець з питань профілактики) у разі необхідності у виконанні своїх зобов'язань.

Словом, ви повинні поводитися відповідально як працівник. Ви робите це, безпечно використовуючи умови праці та безпечно виконуючи свою роботу, щоб не загрожувати собі та іншим.

Зобов'язання роботодавця

Для того, щоб мати змогу забезпечити здорове та безпечне робоче середовище, ви як роботодавець повинні проводити політику, спрямовану на найкращі можливі умови праці. Закон про умови праці передбачає керівництво цією політикою та умовами праці, які їй відповідають. Наприклад, політика щодо умов праці в будь-якому випадку повинна складатися з a інвентаризація та оцінка ризиків (RI&E). Як роботодавець ви повинні письмово зазначити, які ризики пов’язані з вашою службою для ваших працівників, як ці ризики для здоров’я та безпеки вирішуються у вашій компанії та які ризики у вигляді нещасних випадків на виробництві вже мали місце. A працівник профілактики допомагає скласти інвентаризацію та оцінку ризиків та дає поради щодо належної політики охорони праці. Кожна компанія повинна призначити принаймні одного такого працівника з питань профілактики. Це не повинен бути хтось поза межами компанії. Чи наймаєте ви 25 або менше працівників? Тоді ви можете виступати в ролі офіцера з профілактики.

Один з ризиків, з яким може зіткнутися будь-яка компанія, яка наймає працівників, - це прогули. Відповідно до Закону про умови праці ви, як роботодавець, повинні мати політика відсутності хвороби. Як ви як роботодавець маєте справу з прогулами, коли вони трапляються у вашій компанії? Ви повинні записати відповідь на це запитання чітко, адекватно. Однак, щоб зменшити ймовірність реалізації такого ризику, бажано мати такий періодичний огляд праці (PAGO) здійснюється у межах вашої компанії. Під час такого огляду лікар компанії проводить опис того, чи виникають у вас проблеми зі здоров’ям через роботу. Участь у таких дослідженнях не є обов’язковою для вашого працівника, але вона може бути дуже корисною та сприяти здоровому та життєво важливому колу співробітників.

Крім того, щоб запобігти іншим непередбачуваним ризикам, ви повинні призначити внутрішня команда реагування на надзвичайні ситуації (BHV). Співробітник компанії з ліквідації надзвичайних ситуацій навчений забезпечувати безпеку працівників та клієнтів у надзвичайних ситуаціях, а отже, сприятиме безпеці вашої компанії. Ви самі можете визначити, кого і скільки людей ви призначите службовцем у надзвичайних ситуаціях. Це також стосується способу реагування на надзвичайні ситуації компанії. Однак ви повинні враховувати розмір вашої компанії.

Моніторинг та дотримання

Незважаючи на чинне законодавство та правила, щороку в Нідерландах все ще трапляються нещасні випадки, які роботодавець або працівник могли легко запобігти. Сам факт існування Закону про умови праці не завжди здається достатнім, щоб гарантувати принцип, що кожна людина повинна мати можливість працювати безпечно та здорово. Ось чому Інспекція SZW перевіряє, чи працедавці, а також чи дотримуються працівники правил здорової, безпечної та чесної роботи. Відповідно до Закону про умови праці, Інспекція може розпочати розслідування, коли сталася аварія або коли рада працівників або профспілка просить про це. Крім того, Інспекція має далекосяжні повноваження, і співпраця у цьому розслідуванні є обов’язковою. Якщо Інспекція виявить порушення Закону про умови праці, припинення роботи може призвести до великого штрафу або злочину / економічного правопорушення. Щоб запобігти таким далекосяжним заходам, бажано, щоб ви як роботодавець, а також як працівник виконували всі зобов’язання, передбачені Законом про умови праці.

У вас є запитання щодо цього блогу? Потім зв’яжіться Law & More. Наші юристи є експертами в галузі трудового права і з радістю надамо вам консультацію.

Law & More