Подати скаргу до суду

Важливо, щоб ви мали та підтримували довіру до судової влади. Ось чому ви можете подати скаргу, якщо вважаєте, що суд або співробітник суду не поводилися з вами належним чином. Вам слід надіслати лист до колегії цього суду. Ви повинні зробити це протягом одного року з моменту інциденту.

Подати скаргу до суду

Зміст листа скарги

Якщо ви відчуваєте, що з вами не поводились так, як слід, з боку співробітників або судді суду, апеляційного суду, Апеляційного трибуналу торгівлі (CBb) або Центрального апеляційного трибуналу (CRvB), ви може подати скаргу. Це може бути так, наприклад, якщо вам доведеться занадто довго чекати відповіді на ваш лист або розгляду вашої справи. Або якщо ви відчуваєте, що до вас не звернулись належним чином один чи кілька людей, які працюють при суді, або те, як хтось із вас звернувся до вас. Також скарга може стосуватися тону, формулювання чи оформлення листів, або ненадання інформації, надання інформації занадто пізно, надання неправильної інформації або надання неповної інформації. Майже у всіх випадках скарга має стосуватися Вас самих. Ви не можете скаржитися на те, як суд поводився з кимось іншим; тобто для цієї людини. Якщо ви не подасте скаргу від імені когось, над ким ви маєте повноваження або опіку, наприклад, вашу неповнолітню дитину або когось, хто перебуває під вашою опікою.

ПРИМІТКИ: Якщо ви не згодні з рішенням суду або рішенням, прийнятим судом під час розгляду вашої справи, ви не можете подати скаргу щодо цього. Це слід зробити за допомогою іншої процедури, наприклад подання апеляції на рішення.

Подання скарги

Ви можете подати свою скаргу до суду, де триває розгляд вашого позову. Ви повинні зробити це протягом одного року після інциденту. Ви повинні надіслати свою скаргу до колегії відповідного суду. Більшість судів дозволяють подавати скаргу в цифровому вигляді. Для цього перейдіть на www.rechtspraak.nl і в лівій колонці під заголовком „до суду“ виберіть „У мене є скарга“. Виберіть відповідний суд та заповніть електронну форму скарги. Потім ви можете надіслати цю форму до суду електронною поштою або звичайною поштою. Ви також можете подати скаргу до суду в письмовій формі без цієї форми. Ваш лист повинен містити таку інформацію:

  • відділ або особа, щодо якої ви маєте скаргу;
  • Причина, по якій Ви скаржитесь, що саме сталося і коли;
  • ваше ім'я, адреса та номер телефону;
  • твій підпис;
  • можливо копії документів, що мають відношення до вашої скарги.

Розгляд скарги

Отримавши вашу скаргу, ми спочатку перевіримо, чи можна з нею розглядатись. Якщо це не так, вас проінформують якомога швидше. Також може бути так, що за вашу скаргу відповідає інший орган або інший суд. У такому випадку суд, якщо це можливо, перенаправить вашу скаргу та повідомить вас про це. Якщо у вас складається враження, що вашу скаргу можна легко вирішити, наприклад, за допомогою (телефонної) розмови, суд зв’яжеться з вами якомога швидше. Якщо ваша скарга розглядається, процедура полягає в наступному:

  • Судова адміністрація інформує особу (особи), щодо якої Ви скаржитесь, про свою скаргу;
  • За необхідності вас попросять надати додаткову інформацію про подію;
  • Згодом колегія суду проводить розслідування;
  • В принципі, вам буде надана можливість додатково пояснити свою скаргу колегії суду або консультативному комітету з розгляду скарг. Особа, до якої стосується скарга, ніколи не буде розглядати скаргу сам;
  • Нарешті, колегія суду приймає рішення. Вам буде повідомлено про це рішення у письмовій формі. Зазвичай це робиться протягом 6 тижнів.

Чи є у вас запитання за результатами цього блогу? Тоді звертайтесь Law & More. Наші юристи з радістю проконсультують вас.

частка
Law & More B.V.