Поправка до Закону про нагляд за довірчим відомством Голландії

Відповідно до Закону про нагляд за довірчим офісом Голландії, ця послуга вважається довірчою послугою: надання дому для юридичної особи чи компанії у поєднанні з наданням додаткових послуг. Ці додаткові послуги можуть, серед іншого, складатися з надання юридичних консультацій, догляду за податковими деклараціями та проведення заходів, пов’язаних з підготовкою, оцінкою або аудитом річних звітів або веденням ділової адміністрації. На практиці надання місця проживання та надання додаткових послуг часто відокремлюються; ці послуги не надаються однією стороною. Сторона, яка надає додаткові послуги, приводить клієнта в контакт із стороною, яка надає місце проживання або навпаки. Таким чином, обидва постачальники не підпадають під дію Закону про нагляд за довірчим відомством Нідерландів.

Однак із Меморандумом про поправки від 6 червня 2018 року було внесено пропозицію ввести заборону на таке розділення послуг. Ця заборона тягне за собою те, що постачальники послуг підтверджують довірчу послугу відповідно до Голландського закону про нагляд за довірчим бюро, коли вони надають послуги, спрямовані як на надання місця проживання, так і на надання додаткових послуг. Таким чином, без дозволу постачальник послуг більше не може надавати додаткові послуги та надалі вводити клієнта в контакт із стороною, яка надає місце проживання. Крім того, постачальник послуг, який не має дозволу, не може виступати посередником, вводячи клієнта в контакт з різними сторонами, які можуть надати місце проживання та надати додаткові послуги. Зараз законопроект про внесення змін до Закону про нагляд за довірчим управлінням довіри знаходиться в Сенаті. Коли цей законопроект буде прийнятий, це матиме серйозні наслідки для багатьох компаній; для продовження своєї поточної діяльності багатьом компаніям доведеться подати заявку на отримання дозволу згідно із Законом про нагляд за довірчим бюро.

частка