Відшкодування шкоди за затримку польоту

З 2009 року, у випадку затримки рейсу, ви як пасажир більше не стоїте з порожніми руками. Дійсно, у рішенні Стерджена Суд Європейського Союзу продовжив зобов'язання авіакомпаній виплачувати компенсацію. З того часу пасажири змогли отримати виплату компенсації не лише у разі скасування, але і у випадку затримок рейсу. Суд постановив, що в обох випадках авіакомпанії мають тільки запас три години відхилятися від початкового графіка. Чи перевищується цією маржею авіакомпанія, і ви приїжджаєте до місця призначення більш ніж на три години? У такому випадку авіакомпанія повинна буде відшкодувати вам шкоду затримки.

Однак якщо авіакомпанія може довести, що вона не несе відповідальності за затримку, про яку йдеться, тим самим доказуючи існування надзвичайні обставини чого не вдалося уникнути, він не зобов’язаний сплачувати компенсацію за затримку понад три години. Зважаючи на юридичну практику, обставини рідко є надзвичайними. Це лише у випадку, коли мова йде про:

  • дуже погані погодні умови (наприклад, шторми або раптові виверження вулкана)
  • стихійних лих
  • тероризм
  • швидкої медичної допомоги
  • непередбачені страйки (наприклад, співробітники аеропорту)

Суд Європейського Союзу не розглядає технічні дефекти літака як обставину, яку можна вважати надзвичайною. За словами голландського суду, страйки власного персоналу авіакомпанії також не охоплюються такими обставинами. У таких випадках ви, як пасажир, просто маєте право на компенсацію.

Ви маєте право на компенсацію і чи немає виняткових обставин? У такому випадку авіакомпанія повинна виплатити вам компенсацію. Тому вам не доведеться погоджуватися на іншу можливу альтернативу, наприклад ваучер, який авіакомпанія подає вам. Однак за певних обставин ви також маєте право на догляд та / або проживання, і авіакомпанія повинна сприяти цьому.

Розмір компенсації зазвичай може становити від 125, - до 600, - євро на пасажира, залежно від тривалості рейсу та тривалості затримки. За затримки рейсів менше 1500 км ви можете розраховувати на 250, - компенсацію в євро. Якщо це стосується польотів між 1500 і 3500 км, компенсація в розмірі 400, - євро може вважатися розумною. Якщо ви пролетите більше 3500 км, ваша компенсація за тривалість затримки може перевищувати 600, - євро.

Нарешті, стосовно щойно описаної компенсації є ще одна важлива умова для вас як пасажира. Насправді ви маєте право на відшкодування шкоди за затримку лише в тому випадку, якщо ваша затримка польоту підпадає нижче Європейський регламент 261/2004. Це той випадок, коли ваш рейс відправляється з країни ЄС або коли ви літаєте в країну ЄС з європейською авіакомпанією.

Are you experiencing a flight delay, do you want to know whether you are entitled to compensation for damage caused by delay or do you intend to take any action against the airline? Please contact the lawyers at Law & More. Our lawyers are experts in the field of delay damage and will be happy to provide you with advice.

частка