Відшкодування шкоди за затримку польоту

З 2009 року у випадку затримки рейсу ви як пасажир більше не стоїте з порожніми руками. Справді, у рішенні Стерджен Суд Європейського Союзу продовжив зобов'язання авіакомпаній виплатити компенсацію. З тих пір пасажири могли скористатися компенсацією не тільки у випадку скасування, але й у випадку затримки рейсу. Суд постановив, що в обох випадках авіакомпанії мають лише запас три години відхилятися від початкового графіка. Чи перевищується цією маржею авіакомпанія, і ви приїжджаєте до місця призначення більш ніж на три години? У такому випадку авіакомпанія повинна буде відшкодувати вам шкоду затримки.

Однак якщо авіакомпанія може довести, що вона не несе відповідальності за затримку, про яку йдеться, тим самим доказуючи існування надзвичайні обставини чого не вдалося уникнути, він не зобов’язаний сплачувати компенсацію за затримку понад три години. Зважаючи на юридичну практику, обставини рідко є надзвичайними. Це лише у випадку, коли мова йде про:

  • дуже погані погодні умови (наприклад, шторми або раптові виверження вулкана)
  • стихійних лих
  • тероризм
  • швидкої медичної допомоги
  • непередбачені страйки (наприклад, співробітники аеропорту)

Суд не розглядає технічні дефекти повітряного судна як обставину, яку можна вважати надзвичайною. На думку голландського суду, страйки власного персоналу авіакомпанії також не охоплюються такими обставинами. У таких випадках ви як пасажир просто маєте право на компенсацію.

Ви маєте право на компенсацію і чи немає виняткових обставин? У такому випадку авіакомпанія повинна виплатити вам компенсацію. Тому вам не доведеться погоджуватися на іншу можливу альтернативу, наприклад ваучер, який авіакомпанія подає вам. Однак за певних обставин ви також маєте право на догляд та / або проживання, і авіакомпанія повинна сприяти цьому.

Розмір компенсації зазвичай може становити від 125, - до 600, - євро на пасажира, залежно від тривалості рейсу та тривалості затримки. За затримки рейсів менше 1500 км ви можете розраховувати на 250, - компенсацію в євро. Якщо це стосується польотів між 1500 і 3500 км, компенсація в розмірі 400, - євро може вважатися розумною. Якщо ви пролетите більше 3500 км, ваша компенсація за тривалість затримки може перевищувати 600, - євро.

Нарешті, стосовно щойно описаної компенсації є ще одна важлива умова для вас як пасажира. Насправді ви маєте право на відшкодування шкоди за затримку лише в тому випадку, якщо ваша затримка польоту підпадає нижче Європейський регламент 261/2004. Це той випадок, коли ваш рейс відправляється з країни ЄС або коли ви літаєте в країну ЄС з європейською авіакомпанією.

Чи трапляється у вас затримка рейсу, чи хочете ви знати, чи маєте ви право на компенсацію шкоди, заподіяної затримкою, чи маєте намір вжити будь-які дії проти авіакомпанії? Зверніться до юристів за адресою Law & More. Наші юристи є експертами в галузі затримки збитків і з радістю надамо вам пораду.

частка