На сьогоднішній день хештег популярний не лише у Twitter та Instagram ...

# отримую подяку

У наш час хештег популярний не лише у Twitter та Instagram: хештег все частіше використовується для встановлення торговельної марки. У 2016 році кількість торгових марок із хештегом перед ним зросла на 64% у всьому світі. Хорошим прикладом цього є торгова марка T-mobile '#getthanked'. Однак заявити хештег як торгову марку не завжди просто. Наприклад, хештег повинен безпосередньо посилатися на товар або послугу заявника.

19-05-2017

Параметри конфіденційності
Ми використовуємо файли cookie для покращення Вашого досвіду під час використання нашого веб-сайту. Якщо ви використовуєте наші Послуги через браузер, ви можете обмежити, заблокувати або видалити файли cookie через налаштування веб-браузера. Ми також використовуємо вміст та сценарії третіх сторін, які можуть використовувати технології відстеження. Ви можете вибірково надати свою згоду нижче, щоб дозволити вбудовувати такі сторонні сторони. Для отримання повної інформації про файли cookie, які ми використовуємо, дані, які ми збираємо, та те, як ми їх обробляємо, перевірте наші Privacy Policy
Law & More B.V.