Голландський орган з питань споживачів та ринків
Про недобросовісну комерційну практику через телефонний продаж повідомляють частіше. Це висновок Нідерландського органу з питань споживачів та ринків, незалежного керівника, який виступає за споживачів та бізнес. До людей все частіше звертаються по телефону з так званими пропозиціями про знижкові акції, свята та конкурси. Дуже часто ці пропозиції формулюються незрозуміло, так що в кінцевому підсумку клієнти мають більше, ніж очікують. Цей телефонний контакт часто супроводжується агресивними методами збору платежів. Більше того, на людей, які лише погодилися отримувати інформацію, також чинять тиск платити. Нідерландська влада з питань споживачів та ринків радить людям, до яких звертаються по телефону з такими пропозиціями, припинити дзвінок, відмовитися від пропозиції та не сплачувати рахунок.
Детальніше: