Ви натрапляєте на пропозицію в Інтернеті, яка видається занадто хорошою, щоб бути правдою ...

Уявіть це

Ви натрапляєте на пропозицію в Інтернеті, яка видається занадто гарною, щоб бути правдою. Завдяки друкарській помилці цей прекрасний ноутбук має ціну 150 євро замість 1500 євро. Ви швидко вирішите скористатися цією угодою і вирішите придбати ноутбук. Чи може магазин тоді все-таки скасувати продаж? Відповідь залежить від того, наскільки ціна відрізняється від фактичної ціни. Коли розмір різниці цін припускає, що ціна не може бути правильною, споживач повинен дослідити цю різницю цін певною мірою. Це може відрізнятися у випадку різниці цін, яка безпосередньо не викликає підозр.

 

частка
Law & More B.V.