Текільний конфлікт

Відомий позов 2019 року [1]: Мексиканський регулюючий орган CRT (Consejo Regulador de Tequila) розпочав позов проти Heineken, який згадував слово Tequila на його пляшках Desperados. Desperados належить до відбірної групи міжнародних брендів Heineken, і, за словами пивовара, є «пивом з ароматом текіли». Desperados не продається в Мексиці, але продається в Нідерландах, Іспанії, Німеччині, Франції, Польщі та інших країнах. За словами Heineken, їх ароматизатор містить правильну текілу, яку вони купують у мексиканських постачальників, які є членами CRT. Вони також забезпечують, щоб продукт повністю відповідав усім правилам та вимогам щодо маркування. За даними CRT, Heineken дійсно порушує правила, призначені для захисту назв місцевих продуктів. CRT переконаний, що пиво з ароматом текіли «Desperados» Heineken шкодить доброму імені текіли.

Текільний конфлікт

Підсилювачі смаку

За словами директора CRT Рамона Гонсалеса, Heineken стверджує, що 75 відсотків аромату - це текіла, але дослідження CRT та медичного центру в Мадриді показують, що Desperados не містить текіли. Здається, проблема полягає в кількості ароматизаторів, що додаються до пива, та рецепту, що використовується для нього. CRT в цій процедурі зазначає, що продукт Desperados не відповідає мексиканським регламентам, який необхідний для всіх продуктів, що містять Текілу. Текіла - захищена географічна назва, що означає, що Текіла може називатися тільки Текіла, що випускається компаніями, сертифікованими для цієї мети в Мексиці. Наприклад, агави, які використовуються під час вигонки, повинні походити з спеціально вибраної місцевості в Мексиці. Також від 25 до 51 відсотків змішаного напою повинно містити текілу, щоб мати назву на етикетці. CRT, серед іншого, вважає, що споживачів вводять в оману, тому що Heineken створить враження, що в пиві буде більше текіли, ніж насправді.

Примітно, що CRT так довго чекав, щоб вжити заходів. "Desperados" є на ринку з 1996 року. За словами Гонсалеса, це було пов'язано з судовими витратами, оскільки це міжнародна справа.

перевірка

Суд постановив, що, хоча слово "текіла" чітко видно на лицьовій частині упаковки та в рекламі "Десперадос", споживачі все одно зрозуміють, що Текіла використовується виключно як приправа в Десперадосі і що відсоток текіли низький. Заява про те, що в продукті є Текіла, на думку суду є правильним. Насправді текіла, яка була додана в Десперадос, також походить від виробника, затвердженого CRT. Також споживач не вводить в оману, оскільки на етикетці на звороті пляшки вказується, що це "пиво, приправлене текілою", повідомляє районний суд. Однак залишається незрозумілим, який відсоток текіли міститься в Десперадосі. З рішення суду видно, що CRT дав зрозуміти, що Текіла не використовується в достатній кількості, щоб надати напою істотну характеристику. Це критичне питання для того, щоб визначити, чи дозволена специфікація, чи вважається вона оманливою.

Висновок

У рішенні від 15 травня 2019 року ECLI: NL: RBAMS: 2019: 3564 Окружний суд Амстердаму дійшов висновку, що позовні вимоги CRT не можуть бути віднесені до однієї з підстав, встановлених CRT. Позови було відхилено. У результаті цього результату CRT було доручено сплатити судові витрати Heineken. Хоча Heineken виграв у цьому випадку, маркування на пляшках Desperado було скориговано. Жирна надрукована надпис «Текіла» на передній частині етикетки була замінена на «Ароматизований Текілою».

На закінчення

Якщо ви виявите, що хтось інший використовує або зареєстрував вашу торговельну марку, потрібно вжити заходів. Шанс на успіх зменшується, чим довше ви чекаєте дії. Якщо ви хочете дізнатися більше про цю тему, зв'яжіться з нами. У нас є правильні адвокати, які можуть вас порадити та підтримати. Ви можете подумати про допомогу у випадку порушення торговельної марки, складання ліцензійної угоди, передачі документа або вибору імені та / або вибору логотипу для торговельної марки.

[1] Амстердамський суд, 15 травня 2019 року

ECLI: NL: RBAMS: 2019: 3564

частка