Для багатьох людей це буде кошмар: свято, над яким ви так наполегливо працювали цілий рік, скасовується через банкрутство провайдера. На щастя, шанс цього з вами зменшився впровадженням нового законодавства. 1 липня 2018 року вступили в дію нові правила, внаслідок яких подорожуючі частіше захищаються у випадку, якщо їхній туристський провайдер збанкрутує. До тих пір, поки ці нові закони не набули чинності, лише споживачі, які забронювали туристичний пакет, були захищені від банкрутства провайдера. Однак у сучасному суспільстві мандрівники частіше самі складають свою подорож, об’єднуючи елементи різних провайдерів подорожей в одну подорож. Нові правила передбачають цей розвиток, також захищаючи мандрівників, які самі складають свою подорож, від банкрутства постачальників послуг подорожей. У деяких випадках навіть ділові мандрівники підпадають під обсяг цього захисту. Нові правила поширюються на всі поїздки, які бронюються на 1 липня 2018 року або пізніше. Зверніть увагу: цей захист застосовується лише до банкрутства туроператора та не застосовується у випадку затримки або страйку.
Детальніше: https://www.acm.nl/nl/publicaties/reiziger-beter-beschermd-tegen-faillissement-reisaanbieder