Мандрівник краще захищений від банкрутства з боку туристичного провайдера

Для багатьох людей це буде кошмар: свято, над яким ви так наполегливо працювали цілий рік, скасовується через банкрутство провайдера. На щастя, шанс цього з вами зменшився впровадженням нового законодавства. 1 липня 2018 року вступили в дію нові правила, внаслідок яких подорожуючі частіше захищаються у випадку, якщо їхній туристський провайдер збанкрутує. До тих пір, поки ці нові закони не набули чинності, лише споживачі, які забронювали туристичний пакет, були захищені від банкрутства провайдера. Однак у сучасному суспільстві мандрівники частіше самі складають свою подорож, об’єднуючи елементи різних провайдерів подорожей в одну подорож. Нові правила передбачають цей розвиток, також захищаючи мандрівників, які самі складають свою подорож, від банкрутства постачальників послуг подорожей. У деяких випадках навіть ділові мандрівники підпадають під обсяг цього захисту. Нові правила поширюються на всі поїздки, які бронюються на 1 липня 2018 року або пізніше. Зверніть увагу: цей захист застосовується лише до банкрутства туроператора та не застосовується у випадку затримки або страйку.

Детальніше: https://www.acm.nl/nl/publicaties/reiziger-beter-beschermd-tegen-faillissement-reisaanbieder

Параметри конфіденційності
Ми використовуємо файли cookie для покращення Вашого досвіду під час використання нашого веб-сайту. Якщо ви використовуєте наші Послуги через браузер, ви можете обмежити, заблокувати або видалити файли cookie через налаштування веб-браузера. Ми також використовуємо вміст та сценарії третіх сторін, які можуть використовувати технології відстеження. Ви можете вибірково надати свою згоду нижче, щоб дозволити вбудовувати такі сторонні сторони. Для отримання повної інформації про файли cookie, які ми використовуємо, дані, які ми збираємо, та те, як ми їх обробляємо, перевірте наші Privacy Policy
Law & More B.V.